Verificare cont Fortuna Casino
Verificarea contului pe Fortuna este un proces obligatoriu, pe care toti jucatorii trebuie sa il parcurga daca doresc sa-si desfasoare activitatea de gambling legal.
Acest articol va pune la dispozitie atat un ghid prin care parcurgem impreuna procedura de validare a documentelor, cat si alte informatii utile, care sa va faciliteze intregul parcurs.
Fortuna Casino
★9.5
Bonus 900 Rotiri la primele 3 depuneri
Licenta ONJN: L1160665W000326
De ce documente ai nevoie pentru verificare cont Fortuna?
Daca dorim ca activitatea noastra sa fie legala 100% pe Fortuna Casino, este nevoie sa finalizam procesul de verificare cont in maxim 30 de zile de la prima depunere.
Aceasta operatiune este obligatorie si vine ca o regula pentru fiecare platforma de gambling din Romania din partea Oficiului National pentru Jocurile de Noroc.
Acest proces consta in trimiterea a 3 tipuri de documente, iar cazino-uri.ro va ofera informatiile necesare, astfel incat sa nu intampinati probleme.
Verificare KYC Fortuna
Primul pas in acest proces de verificare al identitatii pe Fortuna Casino, consta in trimiterea unei poze cu buletinul, permisul de conducere sau pasaportul.
Aceste documente au anumite reguli de incarcare pe care trebuie sa le respectam pentru a fi aprobate, dupa cum urmeaza:
- Pozele trebuie sa fie clare si colore, astfel incat toate informatiile transmise sa fie vizibile.
- Formaturile acceptate sunt jpg, png si pdf. Orice alt format este respins de catre platforma Fortuna Casino.
- Dimensiunile fisierelor incarcate pot contine maxim 5 MB.
Verificare adresa Fortuna
Al doilea pas al acestui proces consta in incarcarea pe site-ul Fortuna a unei poze cu o factura de utilitati de la furnizori precum energie, salubritate, etc, unde sa fie vizibile numele titularului, adresa si data emiterii acestui document.
Este necesar ca documentul sa nu fie mai vechi de 90 de zile pentru a fi aprobat de departamentul abilitat pentru aceasta procedura.
Verificare metoda de plata Fortuna
Pe Fortuna putem tranzactiona cu usurinta prin foarte multe metode de plata, fie ca vorbim de cele din mediul online, fie ca vorbim de cele din mediul offline realizate prin agentiile Fortuna.
Cu toate astea, depunerile si retragerile Fortuna Casino prin cardurile bancare Visa si Mastercard sunt principalele metode de plata utilizate de jucatori, iar verificarea se face urmand cativa pasi simpli.
- Card bancar – este necesar sa incarcati o poza cu cardul utilizat, unde sa se vada toate cele 4 colturi ale documentului, iar primele 6 si ultimele 4 numere ale cardului sa fie vizibile. Totodata numele titularului cardului si data de valabilitate sa se observe, astfel incat verificarea sa fie completa.
- Portofel electronic – in cazul in care ati realizat o tranzactie prin Neteller, Skrill sau Paysafecard este nevoie sa trimiteti o poza cu interfata contului acestui portofel electronic unde sa fie vizibile numele titularului, data de nastere, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa de domiciliu.
Ghid complet de verificare Fortuna
Intregul proces nu poate sa dureze mai mult de 2-3 minute si ca sa nu intampinati probleme, o sa parcurgem impreuna, pas cu pas, acest ghid, dupa cum urmeaza:
Pasul 1
Intra pe cazino-uri.ro si acceseaza Fortuna din link-urile promotionale puse la dispozitie. Daca inca n-ai cont de jucator, poti efectua rapid procesul de creare cont Fortuna.
Pasul 2
Logheaza-te in contul de jucator cu adresa de e-mail sau numele de utilizator si cu parola stabilite la inregistrare.
Pasul 3
Dupa ce te-ai logat in contul de jucator, este necesar sa dai click pe profilul tau.
Pasul 4
In noua pagina deschisa accesezi butonul numit „Setari”, dupa care dai click pe „Verificarea identitatii”.
Pasul 5
Dupa accesare se deschide o noua pagina, unde iti poti incarca cartea de identitate, extrasul de cont sau factura de utilitati si cardul de credit.
Este obligatorie validarea contului la Fortuna?
Dupa cum am mentionat si la inceput, aceasta operatiune este obligatorie si poate sa fie realizata in maxim 30 de zile de la primul depozit la Fortuna.
In cazul in care nu realizam acest proces, contul Fortuna Casino o sa fie inchis si automat vom fi restrictionati de la toate serviciile si produsele acestui cazinou online.
Cu toate astea, prin verificarea contului la Fortuna putem dispune si de foarte multe beneficii fara de care nu putem sa ne desfasuram activitatea in conditii optime.
Daca nu ne verificam contul, putem depune maxim 900 de lei cumulati. Dupa verificare aceasta restrictie dispare, iar sumele depuse pot fi mult mai mari, in functie de bugetul fiecaruia.
In cazul in care am acumulat o suma de bani in contul de jucator si dorim sa o retragem, putem face aceasta operatiune doar daca avem un cont verificat. Asadar, pentru a inregistra o retragere este necesar sa ne verificam metoda de plata utilizata.
Alte informatii utile despre procesul de verificare Fortuna
Cu siguranta sunt mult mai multe informatii care va pot fi de folos si din acest motiv, o sa le punem la dispozitie pentru toti jucatorii care vor sa parcurga acest proces fara sa intampine diferite situatii neplacute.
- Verificarea contului poate sa fie realizata si daca trimiteti documentele solicitate prin e-mail la adresa contact@efortuna.ro.
- Pe aplicatii mobile puteti, cu usurinta, sa finalizati acest proces de verificare cont cu aceeasi pasi pe care i-am mentionat mai sus.
- Daca nu va validati contul nu puteti profita in totalitate de coduri promotionale Fortuna.
- Documentele transmise trebuie sa contina date identice cu cele pe care le-ati mentionat in procesul de inregistrare Fortuna pentru a fi aprobate.
- In cazul in care intampinati diferite situatii neplacute, puteti lua legatua cu departamentul de Relatii cu Clientii atat prin e-mail, telefon, cat si pe Live Chat Fortuna.
Intrebari frecvente
De cele mai multe ori, durata de verificare a documentelor variaza, insa sunt foarte rare cazurile in care acestea sunt aprobate in mai mult de 12 ore.
In cazul in care nu detineti o factura pe numele dumneavoastra, este necesar sa va deplasati la o unitate teritoriala de politie si sa va scoateti un cazier juridic. Aici este specificat si numele, dar si adresa de domiciliu.
In cazul in care aveti un document care a fost respins de departamentul abilitat, inseamna ca nu ati respectat toti pasii mentionati mai sus, adica sa trimiteti o poza unde toate datele sa fie vizibile.
Daca doriti totusi sa obtineti un raspuns oficial, este necesar sa luati legatura cu un operator call center, care o sa va lamureasca imediat.